a dream coming true

Stroom...... Wat maak ik hier veel gebruik van!!!!

De eerste paar weken kom ik erachter hoe het is om geen stroom te hebben.

Probeer het eens thuis:

Probeer eens 2 dagen zonder stroom. Je kunt geen internet gebruiken je telefoon is leeg. Geen contact met je familie en vrienden. Geen warm water en dus ook geen water koker op een kopje thee te zetten. Hier is alles donker, geen lantaarnpalen dus alles is donker. Op tijd naar bed omdat je toch niets kan zien.

1 dag is te doen, zelfs twee dagen. Probeer het eens 3 maanden met af en toe stroom. Eij springen op als iemand die een kado krijgt als er weer stroom is. Meteen alle apparaten aan het stroom. Warm waterkoken om te kunnen eten en drinken. En het verlangen naar een lekkere warme douche.

Reacties

Reacties

Trijntje Doorenspleet

Hallo Tamara,

ik ben blij dat we stroom hebben en ik kan me jouw reactie goed voorstellen. Je voelt je vies als je je een paar dagen niet hebt gedoucht. Maar hou vol voor je het weet is het eind december en spring je bij je vader en moeder onder de douche. groetjes Trijntje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!