a dream coming true

Een vervelend huisgenootje

Ja je kunt alles verwachten in Oeganda. Zelfs als je gezellig een film zit te kijken en dan op eens in je ooghoeken een kakkerlak ziet lopen. (GATVER)en groot dat die was ja je zou nou wel denken het is net een visverhaal"ik heb z'n grote vis gevangen". Maar in dit land zijn de kakkerlaken echt heel groot.+/- 5cm. Eerst probeerd linda de kakkerlak met een pringle bus te vangen, maar deze beesten zijn heel snel en een pronglebus is echt te klein voor deze grote kakkerlak. Tijdens onze poging loopt de kakkerlak onder het bed. We waren nog niet aan het gillen, maar we praten wel een octaaf hoger dat die kakkerlak eerst gevangen moet worden. Dus Linda komt met het goede idee om de kakkerlak te vang metbehulp van deteil. Helaas ligt deze in de badkamer dus we moeten eerst over de vloer naar de badkamer. Gelukkig zijn we niet al te bang en lopen op onze slippers naar de badkamer. Maar je raad het misschien al die kakkerlak is niet meer te vinden. Dus gaan we maar weer verder met film kijken. Ja hoor hij komt weer onder het bed vandaan. Ik zeg tegenLinda gooi die teil over hem heen. Dat doet Linda enja hoor dekakkerlak is gevangen. Ik zorg ervoor dat de kakkerlak op de gang terecht komt, daar staat onze redder. De hotelbediende vraagt wat eraan de hand is, we leggen uit dat er een kakkerlak onderzit en dat wij hem niet durven dood te meppen. Zij haalt de emmer van de kakkerlak af en slaat hem dood. Het gaat zo simpel dat ik bij me zelf afvraag had ik dat zelf niet gekunt. Maar ja we zijn weer bevrijd van onze vervelende huisgenoot. :)

Trijntje Doorenspleet

Hallo Tamara,
op zich doet een kakkerlak niets, het is een grote soort Tor. Toch leuke beestjes om te zien, alleen je moet er niet teveel van hebben op je kamer. In ieder geval kun je nu weer rustig slapen.
groetjes, Trijntje

Gerrit

Hallo Tamara,

Volgende keer gewoon zelf doen en dan pletten natuurlijk :)
Nog even volhouden, en dan lekker genieten van je vrije tijd . Het is al December.

Larissa

Hey aansteller,

Heb je ook een foto van die grootte kakkerlak ik geloof niet echt dat ie 5 cm was.
Maar is het ook niet zo als je een kakkerlak dood trapt dat de eitjes los komen en dat je er meer krijgt :P

Groetjes je zussie

marijke

hahahaha

Stephan

Haha haha. Zeker bang dat ie je bijt of niet. Had je jou Men In Black pistool niet ingepakt tegen ongedierte. :P